Spanning op de winkelvloer

Omvallende winkelketens, leegstaande panden en ‘retailredder’ Hudson’s Bay dat nu al de formule moet aanpassen. Wordt 2018 het jaar van de retail-apocalyps? ‘We hebben simpelweg niet goed geanticipeerd op het feit dat we minder winkelsnodig hebben.’

De onstuitbare opmars van online shopping, de recessie en de veranderende houding van de consument sloegen de afgelopen jaren grote gaten in de winkelstraten. En ook nu de economie aantrekt, is het nog maar de vraag of de kansen voor de fysieke winkelier keren. De een gelooft dat het ergste achter de rug is, de ander verwacht nog wel een paar grote klappen. Over één ding is men het eens: spannend wordt het hoe dan ook.

In de februari editie mocht Retail expert en centrummanager Hella Soethof haar visie over het Retaillandschap delen in het vakblad Adformatie.
Samen met onder andere de volgende vakmensen:

Marc Hoogenberg, Retailexpert bij Strategy&, het strategische adviesbureau van PwC
Frank Quix, managing director van Retailonderzoeks- en adviesbureau Q&A
Harry Bijl, Retail- en innovatie-expert bij INretail, de grootste brancheorganisatie in non-food Retail
Jeroen Blank, senior consultant Retail GFK
Rupert Parker Brady, Retailexpert en directeur Retaildenkers

Nieuwsgierig? Lees hier de totale publicatie.

Adformatie – Spanning op de winkelvloer

spanning-op-de-winkelvloer-retail-expert-centrummanager-hella-soethof
Bron: Adformatie, Robert Heeg 18-02-2018

Meer weten over de werkzaamheden als Retail Expert of centrummanagement?

NEEM CONTACT OP